Dag 14 – Vad Hade Jag På Mig Idag?

Såhär är det. Jag är inte jätteförtjust i att ta bilder på vad jag hade på mig under dagen - dels för att jag har svårt att ta bilder på mig själv. Jag har inget bra läge att fota ifrån så därav dålig kvalitet på bilderna med mina kläder. Sen också för att jag inte orkar. Förlåt.. Men så är det.. Det betyder verkligen inte att jag har något emot dom som gör det!! Det vill jag understryka, att så är det inte!! Jag tycker om när andra lägger upp sina klädval, det inspirerar mig. Jag tror bara inte att jag är den inspirationskällan för er! :P
Men det är bara inte jag och min blogg helt enkelt.

Dom få bilder som jag har tagit på vad jag har på mig har varit för den här utmaningen och eventuellt om jag har lyckats ta en bild med nyinköpta kläder. Det kommer jag fortsätta med. Men annars inte.

Jag slår därför två flugor i en smäll och visar min nyhemklickade skjorta från Nelly.se samtidigt som jag lägger upp dagens utmaning! ;)


Ursäkta kvaliteten, jag varnade er.
Skjorta Nelly.se 179:-/REA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0