Dag 15 – Mina Drömmar

Självklart har jag drömmar som vilken annan människa som helst och dom här drömmarna handlar mest om min framtid. Jag vill veta att jag har ett jobb, någonstans att bo, någon att dela mitt liv med - samt att säkerställa en trygg framtid för mina barn (om jag får några).

Mina drömmar handlar alltså om att jag vill komma in på den utbildning som jag nu har hittat och som jag tror skulle passa mig. Det är snart dags för ansökning!
Om jag skulle komma in på denna utbildning så har jag alla mina drömmar uppfyllda. Karriär, resor, stabil inkompst och en trygg framtid!

Så där har ni mina drömmar - det finns bara en väg dit - och den ska jag ta!!


Drömmer mig bort under en middag i Grekland 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0