Efter Jobbet Idag..

.. ska jag försöka hitta några stövlar. Mellandagsrean satte igång i Kista igår och jag kan lova er att när butikerna släpper in några åt gången, som på klubbar, då är det mycket. Jag tänkte att jag skulle försöka hinna titta efter antingen en liten kofta som jag kan ha till den klänningen jag fick av mamma i julklapp, eller något annat roligt. Jag har inte så mycket tid på mig, då vi ska städa lite i lägenheten där hemma eftersom det kommer hantverkare som ska stanna hela dagen imorgon.

Jag har ju lovat er en bild på alla julklappar jag har fått iår. Det ska jag försöka hinna med under kvällen. Jag kunde inte ha fått bättre julklappar! :)
Tack alla!! ♥

På grund av att våra katter inte är jätteförtjusta i att vara hemma med fritt främmande människor så ska vi sova hos B's föräldrar ikväll. Det ska bli mysigt!


Min fina Zelda fotad av Bobban i vår förra lägenhet i Råcksta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0