Härlig Ledighet

Jag måste säga att trots att jag har haft fullt upp både igår och idag så har jag haft det jättebra.

Idag har jag ätit frukost med pappa och sedan åkt ut till B's syster och sett hennes lägenhet. Hur mysig som helst!
Ja, jag kan ju säga att jag inte är ett dugg mindre sugen på att köpa en egen lägenhet nu. Bara det här att på något sätt "välja läget själv" (beroende på kostnader självklart! ;) ) och sedan göra vad du vill för att få det fint.

Det finns en hel del som jag skulle vilja göra med vår lägenhet men det är det inte ens värt då det är en hyreslägenhet. Så jag har mailat banken nu och vill boka upp ett möte så att vi kan få reda på vad vi har för möjligheter.

Vi får se vad som händer..
Lär väl höra något från dom på måndag. :)

Hur som helst så har jag haft en grymt trevlig julhelg - imorgon börjar jobbet igen och då ska jag se om inte jag kan lägga ett schemaförslag för januari. Det börjar ju närma sig nu.

Ha de bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0