Heldag Med J

Nu sitter jag hemma hos J. Vi har precis avnjutit en god frukost och gör oss klara för vad stan har att erbjuda. Vi vill hinna med en julmarknad idag också - dock har vi lite svårt att bestämma oss för vilken vi vill till. Saker jag vill hinna med att titta på idag är i alla fall:

- Skor
- Julklapp till B
- Julklapp till Mamma
- Julklapp till Pappa
- Jacka

Jag tror att vi kommer behöva hjälpa varandra lite granna med julklappsletandet. Men mysigt kommer det bli i alla fall. Jag lovar att ta en massa bilder under dagen.

Senare kommer även bilder på håret som jag har lovat!
Misströsta inte! ;)


Här var det ju lite varmare än vad det är idag. Det är dags att uppdatera mina bilder!


Puss på er alla söta..*


Kommentarer
Postat av: keela

tack så mycket :) ja, det har jag :)

2010-12-10 @ 21:21:23
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0