Helt Slut

Jag har inte haft ork dom senaste dagarna - har varit helt slut. Bloggen har blivit lidande på grund av det. Förlåt!
Det har varit väldigt krävande på jobbet med längre öppetider i och med julhandeln. Men jag hoppas att jag ska vara tillbaka nu.

Jag ringde vårdcentralen idag - på måndag hoppas jag att jag får svar på vad det är som gör ont. Håll tummarna för att det inte är magsår.. Det kan vara magkatarr också!  
Jag får inte äta stark mat eller så för magen. Så det blir ju lite snopet nu eftersom jag ska på fest på lördag. Vatten - Hörde jag skål?

Helgen ser ut som följande

Fredag: Jobba 10-17 sen möta upp pappa och köpa julgran.
Lördag: Vila på dagen och sedan Inflyttningsfest/Julfest hos Aino och sambo.
Söndag: Vila lite då med och sedan köpa stövlar med mamma.

Men snart är det jul och då ska jag bara njuta. Inte finns det väl stark mat på julbordet?

Hoppas allt är bra med er annars?

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0