Julafton 2010

Vi har haft en jättetrevlig julafton idag. Det har varit bra från morgon till slut. Till och med disken i morse.

Vi började som vanligt ute i Barkarby hos min faster och hennes man - där vi äter julbord, kollar på Kalle Ankas jul för att sedan få sällskap av tomten. Idag kom det dock ingen tomte med tanke på åldern hos alla oss "barn". Det var Marcus som fick äran att dela ut alla under granen.

Strax efter att vi hem till pappa för vårt lilla egna julbord samt våra klappar under pappas gran.
Jag är jättenöjd med alla mina julklappar. Jag ska visa allt jag har fått i ett senare inlägg - men den här julen i klappväg har varit mer än vad jag hade hoppats på.

Vi avslutade kvällen här hemma med julmat och lite brädspel som pappa köpt speciellt för ikväll!

Jag hoppas att ni är nöjda med allt ni har gjort och fått idag!



Bild som mamma tog medan vi satt och spelade.
Har inte tagit så många bilder ikväll. Så ni får nöja er med denna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en grym julafton sötnos!=) Nattinatti

2010-12-25 @ 00:49:05
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0