Julklapp Av J

Uppesittarkvällen igår var jättemysig. Förutom det att jag kanske är en dålig förlorare. Det erkänner jag - men vem kan klandra mig för det när jag på ena lotten var ett nummer ifrån en bil och på den andra lotten var jag ett nummer från heminredning för 10 000 kr?

När jag vaknade idag hade jag fått ett sms där det stod att jag hade en vinst via sms och att jag skulle logga in på folkspel.se. När jag väl försöker strular det till sig och jag kan inte skapa ett konto för det finns redan. Men inga inloggningsuppgifter. Suck... (jag är inte bitter)

Men men..

Jag skrev ju förut att det skulle öppnas julklappar och det gjorde vi. I och med att J jobbar på Nespresso kunde jag ju bara ana att det skulle vara något till min kära kaffemaskin. Vilket det var!



Jag fick ett set med jättefina latteglas och tillhörande skedar. Jag är bara för nöjd!
Tack så jättemycket gull! ♥

Vi gick i samma tankar när vi köpte julklappar. Då J fick två glas från Kosta av mig. Samma serie som jag själv samlar på. Hoppas att du gillade dem?
Nu vet jag i alla fall att vi kommer kunna dricka vin när det är dags för flytt - och ja, du vågar inte leta lägenhet utan mig! :P

Nu ska jag göra mig iordning och fram för allt diska upp allt från igår. Hur mycket disk kan gå åt efter ett tvåmanna-julbord? *puh*


Kommentarer
Postat av: Linda

I like :)

2010-12-27 @ 14:08:07
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0