Lucia

Åh herre vad min kropp säger till mig att ta det lugnt för tillfället. Det finns ju som sagt en hel del att stå i på jobbet och jag tror inte riktigt att vi har vant oss. Allt går så fort och det finns så mycket att göra! :)
Gick och la mig 23.20 igår och vaknade 11 i morse! Min kropp behövde sin vila kan man ju lugnt säga.

Från och med idag har Kista öppet till 22 på kvällarna (jag hade glömt att det började idag.. haha..) så det blir ett långt pass för mig idag. Har ni inget för er så är det bara att titta in! :)
Jag hoppas att man kanske får se ett luciatåg idag på jobbet. Det brukar alltid gå ett tåg genom centrum på Lucia. Annars hade jag ju mitt tåg i Globen igår. Det var jättefint!!
Ska visa er lite bilder senare idag! :)

Nu ska jag göra mig klar!
Måste hinna prata julklappar med pappa innan jobbet. Vet vad jag ska köpa till mamma nämligen! :)



Pussa..*

Kommentarer
Postat av: Daniel

Skönt att få vila & riktigt soooova ut ibland!!!

2010-12-13 @ 18:18:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0