Mitt 2010

Tänkte att jag skulle visa er en del av allt det roliga som jag har hunnit med under det här året!
Mycket av det som kommer visas nu har många av er redan sett - ni som följt mig och min blogg ett tag. Men bilder tåls det alltid att titta på flera gånger.


Mina älskade syskonbarn hade barnkalas. Dom blev hela 4 år!

 


Jag och J prövade på det här med 3D-bio -
Alice i Underlandet




Jag och B åkte till Irland (min födelsedagspresent) över en långweekend. Vi gjorde en massa saker och såg några utav dom vackraste platser på den här jorden.



Vi läste även en kurs i Juridisk översiktskurs tillsammans med en av B kompisar - tyvärr gick det inge vidare för någon av oss. Jag ger mig dock inte - kommer nog försöka läsa kursen igen. Men vi får se när det blir.



En kollega till mig - och jag självklart - läste boken "Jag är Wanted - Alias David Larsson". Strax efter detta
skrev jag om den boken på min blogg. (Se bokklubben) Varpå jag dessutom fick ett personligt meddelande av honom på det jag skrev. Så vi två, jag och min kollega, vi passade på att gå och se hans föredrag på Pure i Stockholm.




Efter tentan i Juridisk översiktskurs - som inte gick så bra, 1½p saknades - så träffade jag några kompisar i Kungsan där Smaka På Stockholm var igång. Det här är bara två av flera som var med.




Grekland var en riktigt bra resa ♥
Både rolig, avkopplande och behövlig. Trevligt folk, god mat, sol och bad - vad mer kan man be om?




Nästa resa blev London med J ♥



Shopping, trevlig sällskap och även där - god mat!

 


Midsommar spenderades ute på landet med B's familj. Det var supermysigt!
Jag hade fler bilder men vår dator la av strax efter att jag hade fört över alla bilder - så många gick förlorade. :(





Nästa händelse var en trip till vår kompis i Lysekil. Vi var ett gäng som åkte ner till honom för en kräftskiva på lyxnivå! Det regnade en del men det var hur mysigt som helst.



Nu under dom sista två månaderna på det här året har det var födelsedagar och middar med mycket fina tjejer. Önskar att jag hade bilder från alla middagar jag varit på. Det har varit en del inflyttningsfester också. Då jag missade kameran!




Julen kom och gick! ♥
Å nu sitter jag här redo att ta emot det nya året.


Jag vet att det är en del jag inte har tagit med i det här inlägget. Men dessa händelser visar i alla fall att jag inte bara har suttit på sofflocket. Det har hänt en massa roliga saker det här året och jag hoppas att det kommer bli lika roligt, om inte mer, 2011!

I och med det här vill jag önska alla mina fina läsare ett riktigt gott nytt år!
Hoppas att ni är lika nöjda med ert 2010 som jag är?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0