Penntroll

Börjar lite tidigare idag än vad som är tänk egentligen - men vi får finbesök så då måste jag komma in lite tidigare så att jag kan lösa av.

Jag har dessutom bokat en tid för slingor och klippning imorgon kl. 10 innan jobbet. Jag hade tänkt åka in till stan. J har en frisör som hon gillar men det slog mig att jag inte ritkigt har tid då våra arbetstider har blivit längre under december månad. Så jag bokade upp en tid hos Hair Sience i Kista. Bredvid Zax som jag har gått hos tidigare. Det har jag bestämt mig för att sluta med. Dom gör inte det man vill att dom ska göra.

Det fanns en tjej där dom jag var hur nöjd med som helst. Men hon väntade barn nu sist jag var där och sen dess har jag inte sett henne. Så jag tror att hon är mammaledig.

Jag ser i alla fall fram emot att klippa och slinga. Mitt hår är katastrof!



Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0