Pysslat

Det har verkligen varit full rulle på jobbet idag. Nu märks det verkligen att julen är runt hörnet.

För att försöka varva ner lite när jag kom hem satte jag mig och pysslade lite. Vi har fått in en hel del nya saker till butiken. Scrapbooking saker! :)
Ju fler som har köpt dessa saker har fått mig sugen på att göra saker själv. Jag handlade upp en hel del saker (500:- :O ) och lovade mig själv att jag skulle ge mig på att göra egna julkort.
Det har jag aldrig gjort tidigare.

Det var en utmaning men två stycken hann jag med i alla fall. Jaaaa, jag vet - enkla saker kanske det är - men jag har som sagt aldrig gjort sånt förut.

Ju mer jag övar ju finare blir det väl.
Men jag höll vad jag lovade Martina jag gjorde egna julkort! ;)

En annan tjej som är grym på Scrapbooking är Gurkiss!




Nu ska jag krypa till kojs. Det kommer bli en lång dag för mig imorgon. Ska vara i Kista kl. 10. Det är då jag har bokat tid hos frisören så att jag med största sannorlikhet hinner till jobbet! :)

Sen är det jobb till kl. 21!

Natti på er..*

Kommentarer
Postat av: carro

Det är ju extra kul att få egengjorda på posten :)

2010-12-09 @ 22:34:58
URL: http://barrothebitch.blogg.se/
Postat av: Gurkiss

Vad roligt att du också provat på att göra julkort.. Jätte fina julkort du gjort...

Mottagarna kommer bli jätte glada, jag tycker personligen att det är roligare att få julkort som någon gjort själv :)



Kram kram

2010-12-13 @ 10:30:39
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0