Sista Arbetspasset För Den Här Veckan

Idag är sista arbetsdagen den här veckan. Jag ser fram emot den här helgen - pepparkaksbak med tvillingarna. Sedan blir det bjuda syster (tvillingarnas mamma) på resultatet. Jag har idag innan jobbet bunkrat upp med både deg och pepparkakshus. Hoppas bara att vi kan få till det det här året.
Förra året köpte jag och B 2-3 förpackningar men varje gång vi öppnade paketen så var minst en del sönder.



Om man ändå kunde göra något såhär fint! Förra året gjorde min kompis Kikka ett enormt fint pepparkakshus. Hon gjorde hela muminhuset med tillhörande gubbar och allt. Riktigt bra gjort måste jag säga!

Idag ska jag dessutom förbi Becca på en fika. Hon hoppas just nu runt på kryckor och då är det inte så lätt att ta sig i det här vädret. Så en sväng förbi med lite fika efter jobbet låter som en plan tycker jag.

Vi hörs lite senare!

Pussa..*

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah som jag skrev tidigare den hamnade i papperskorgen för att mitt tålamod tog slut =)

2010-12-03 @ 10:09:26
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0