Uppe Med Tuppen - Nöjd Med Min Helg

Åh, jag är uppe med tuppen och jag vet att det här kommer bli en lång dag för mig. Först ska jag till vårdcentralen och sedan ska jag jobba. Jag hoppas att jag hinner hem och får sova någon timme till innan jag måste upp till jobbet.. Men det återstår att se hur fort det går.

I och med att jag har fått vara ledig i helgen så har jag inte alls lika ont längre. Behövde bara ta det lugnt, så det ska bli spännande att höra en diagnos. Allt är ju inte borta men det är bättre. Håll tummarna för mig!

I det stora är jag nöjd med min helg. Jag har haft det mysigt!
Imorgon ska jag och B fira jul - då han jobbar på julafton. Det ska också bli mysigt!


4:e Advent


Såhär blev vår julgran i år.


Jag tycker att den blev fin! :)
Små detaljer gör mycket.


För extra mycket julstämning bäddade vi med våra nya lakan från Jotex.
Kommer ni ihåg?


Zelda gillade dem i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0