Min sommar hittills - I bilder!

Istället för att lova er massa inlägg med saker jag gjort. Så tänker jag nu bjuda på ett inlägg med min sommar i bilder.



En kväll i maj var jag och en kollega på David Larssons seminarium. Det var spännande att få höra från honom själv vad han hade upplevt och vad som komma skall.

(Klicka för större bild)

Senare på kvällen mötte vi upp J.



Två källar på en och samma vecka var jag på Smaka På Stockholm som hölls i Kungsträdgården. Här är en bild på Amanda och Becca.

(Klicka för större bild)
 
Andra kvällen avslutades på kära Dubben. Men lite spårade bilder och gästspel av Amandas pojkvän.


Mysan kastrerades. Stackars liten.


Jag och älskling gick på en somrig promenad. Det var riktigt härligt. Strax efter åkte vi ut till landet och firade Midssomar tillsammans med hans familj. Mysigt värre! 


Jag har varit en vecka i Grekland med J. Zakynthos blev det.

(Klicka för större bild)
 

  
Där vi träffade på några som J kände sedan tidigare. Det blev en härlig solsemester med en massa roligheter vill jag lova.


Nästa stopp på min sommar var London.

(Klicka för större bild)
  
Jag har fått med mig en massa nytt hem, då menar jag att vi shoppade en hel del.
Nästan helt klar inför hösten! :D

  

 
Det blev en massa Starbuckskaffe och massa sightseeing utöver det andra.


Ännu är sommaren inte över och jag och B börjar vår semester först om en vecka. Jag har haft det hur bra som helst. Bättre kan det inte bli men mycket kvar att se fram emot. Är du nöjd med din semster hittills?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0