14 dagar

Måndag och jag är ledig. :)
Dock har jag inte så roliga sysslor på gång just nu, jag tvättar och diskar. Men så länge B sover och vädret är kasst så gör det inte så mycket. Men fotboll blir det när B vaknar. (VM är faktiskt det enda jag tittar på när det gäller fotboll, så nu är jag lika insatt som vilken annan sportfåne som helst!) ;)

Idag är det 14 dagar kvar till Grekland, jag har totalt 4 arbetsdagar kvar innan jag får hela 2 veckors semester. Då är det första en typ av "gratis"-semester. Jag är ganska glad idag!! :D

Nedräkning!

Kommentarer
Postat av: louise

sv: ja visst var dom, verkligen hur söta som helst!

2010-06-14 @ 16:00:35
URL: http://louisebback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0