Det här var bara början!

Det var hur mysig som helst i Kungsan igår. Om man bortser från ruggugglan som satt/ramlade vid vårt bord. (som vi tydligen tagit från dom..) och att det var lite kyligare än vad det varit dom andra dagarna. Men allt annat tycker jag var hur mysigt som helst.

Vi satt där till det stängde, vi åt lite mat, mycket god mat men jag tror ingen slog grabbarna som åt för fulla muggar! :P
Om man bara kunde sitta och äta hela dagarna (och kanske inte betala för allt! :P det blir så dyrt då) skulle jag verkligen inte klaga. (kan bero på att jag inte ätit idag)

Efter att dom stängt var vi några som gick vidare till Dubben. Självklart! :P
Där hittade vi ingen mindre än A's pojkvän. Det var jättekul att träffa både A och F igen efter så lång tid. (3 månader) Det får verkligen inte gå så lång tid mellan varje gång. Jag ser fram emot en träff ute på landet vid Midsommar.. :)

Det här var bara början, nu har jag 4 hela lediga dagar framför mig. Jag ska bara njuta!

Pusspuss..*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0