Bål, Regn, Brownies och Mycket Trevligt Sällskap

Kvällen urartade nog en aning för mig igår.
Efter att jag hade slutat på jobbet kom J och plockade upp mig och vi plockade upp Pauline i Sumpan.
Hemmafest nästa.
När vi kom dit bjöds det på bål (som senare skulle visa sig få mig ur banan)

Det var en av Js kompisar som höll i festen.
Vi spelade spel och hade mycket trevligt.
Om jag säger svep förklarar det hur min kväll slutade. Jag tror inte att mitt glas var tomt någongång. Hehe..

Kvällen slutade med att J tog hand om mig, pratade med B i telefonen och kom fram till att jag inte skulle släppas iväg på ett pendeltåg helt sälv.
Idag är jag väldigt tacksam för det. Jag tror att jag hade klarat mig själv men det är oftast säkrast att vara lite extra säker.

Väl hemma hos J, efter en promenad i regn - då vi släppte av P vid stationen, bjöds det på en sängfösare (vatten och Bakis-brustablett), tillsammans med brownies och kakor.
Det var helt klart en lyckad kväll.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Aa eller hur, tycker också den låten är bra =) Hoppas de kommer ut med någon ny bra låt snart =)

2010-06-13 @ 22:28:50
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0