Ledig imorgon!

Idag har varit en dag då man inte suttit mycket. Herregud vad jag har ont i fötterna!

Om man är ovan att jobba i butik så känner man av fötterna ganska väl efter dom första dagarna. Vart efter tiden går blir både du och dina fötter vana vid att stå och röra på sig hela tiden. Därför förstår jag inte hur jag kan vara så trött i fötterna just nu! (haha.. vilket ämne att prata om)

Hur som helst så är det jätteskönt att vara ledig imorgon, det ska firas med att sova ut, fika med Nina och Sandra inne i stan. Har inte träffat dom på hur länge som helst. Vi pratar minst 1 år för Sandra och Nina tror jag inte att jag har träffat sen vi tog studenten! 4 hela år!!
Jag ser fram emot det väldigt mycket.

Det avslutas med att fira J och K som fyllde år i förrgår. Det ser jag också fram emot, det är alltid trevligt att komma hem till B's föräldrar. Snart är det vår tur att bjuda tillbaka. Vi har ju lagt upp en plan för hur vi ska fixa med lägenheten. Det måste jag säga känns hur bra som helst. Slippa skolådan lixom!

På grund av mina fötter så blir det en hellugn kväll med B i soffan framför Arkiv X och kanske lite How I Met Your Mother!

Vad har ni gjort i helgen??
Eller i alla fall början av helgen?

Puss på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0