10 frågor

Vad heter du?
Sanna

Hur gammal är du?
Hela 23 år

Har du några framtidsplaner?
Det bästa skulle vara att komma in på Sjuksköterkseprogrammet i Växjö. Barnmorska är planen. Jag vill verkligen komma in på min utbildning och för mig vore det hur skönt som helst att få lite miljöombyte. Det är lite tradit med samma rutiner här hemma hela tiden.

Familj?
Min sambo B och våra två katter. Sen har jag även min mamma och pappa och mina två systrar.

Skola?
Jag gick i Kärrtorps Gymnasium, tog studenten 06.
Fick jag göra om det så skulle jag!!

Jobbar du?
Jo, jag jobbar på Gallerix just nu. Samt pluggar på Juridisk översitktskurs på distans.

Vad tycker du om att göra på din fritid?
Dom få timmar jag har ledigt gillar jag att umgås med min sambo. Åka ut till landet och bara ha det mysigt. Jag umgås även med mina kompisar. Kanske äta något gott, gå ut och ta ett glas. Någon mysig bio eller en dag på stan. (Även fast det var länge sen man hade tid för en heldag på stan)

Vad lyssnar på för musik?
Jag lyssnar egentligen på all typ av musik. Men pop, rock och R'n'B är väl det som liggerp å topp just nu.

Har du några speciella drömmar?
Ja, det har jag. Min sambo och jag har kommit på att vi vill besöka alla världens 7 underverk. Det är en del kvar där att besöka. Bara det är en dröm men jag har fler. ;)

Motto?
Risk leads to greatness. Som även är namnet på bloggen. Om man inte vågar riskera någonting så kommer man inte heller någonstans.



Annina och jag ute i svägen någon gång förra vintern!
En av målen är att gå samma utbildning som henne i Växjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0