Avatar

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera här i helgen. Men det har varit en hel del plugg och tiden har inte riktigt räckt till.

Ikväll valde jag att inte plugga så mycket för jag får panik!! :P

Så efter att jag fått en p-bot hemma hos Becca så blev det tröstäta Donken och Avatar med B. Jag är ju lite sen med här att se filmer som precis kommit ut.

Jag gillade filmen!!
Jag brukar inte gilla sånt, men det här var faktistk bra. Däremot kanske jag inte håller med om att det var årets film förra året. Kanske för att jag inte såg den i 3D. Har du sett den, vad tyckte du?

Nu tänkte jag hoppa i säng. Ska upp och jobba imorgon. Men jag ville bara visa att jag lever!
Jag uppdaterar mer grundligt imorgon!!

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0