Alla andras åsiker

Känslorna och önskan blir bara mer intensiva och större!

Jag vet inte vart det kom från, från början. Visst sitter dom långt inne någonstans i oss alla. Jag tror att jag har insett att jag har möjligheten att klara något så stort och att det är därför jag känner av det allt oftare.
Vad är det egentligen som stoppar mig?



Idag handlar det mycket om vad alla andra tycker och tänker om dig. Du måste alltid tänka till en extra gång för att inte råka göra fel. Ett snesteg skulle kunna få så många i ens omgivning att ta ett steg tillbaka. Varför det?
Ska dom inte vara glada om du är det?

För mig handlar det mer om att du ska vara nöjd med det du själv gör.
Så vad är det då som sätter stopp för mig?

Jo, det är precis som för alla andra: andras åsikter.

Tråkigt att det ska behöva vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0