Låg Nivå

Innan jag börjar skriva så vill jag bara säga att det här inte handlar om någon speciell - så läs utan att ta åt er!

Men jag har läst lite på olika bloggar under kvällen. Är det något jag inte förstår så är det hur man kan hänga ut någon på sin blogg som vissa gör.
Jag tänker inte nämna några namn. För dom jag syftar på har jag inte träffat på fler flera år. Vi pratar över 10 år. Den andra parten känner jag inte alls. Men har setts i tv.

Istället för att bara skita i det och inte sjunka till samma låga nivå, varför skriva och göra saken värre?
Jag fårstår att om det har gått så pass långt att man vill polisanmäla det, då bör man kanske göra det. Men fortsätt inte med smutskastningen. Eller har jag fel?
Speciellt om en polisanmälan är på väg?

Har man en gång blivit "kändis" kanske man inte ska förstöra det genom att sjunka. Visa vem som är bättre. Ålder kanske spelar roll, eller så gör det inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0