Lista igen

Favoritcafé:
Fåtöljen Hornsgatan, helt klart!

Favorittidning:
Jag är ju lite av en kändisskvallrare, så BILD Nu och dom här passar mig bra. När jag vill vara lite mer mogen köper jag Sköna Hem. För idéer till hemmet.
 
Favoritplagg i garderoben just nu:
Har precis köpt ett fint linne från Newyorker!! Me like a lot!

Byter gärna garderob med:
Ja, det var en mycket bra fråga. Det får nog bli Lauren Conrad.

Vanligaste färgen på mina kläder:
Svart och Jeans är det vanligaste, har börjat använda mer marinblått också.

Sminktips till allmänheten:
 
Tipset jag kan ge er är att inte ta tips från mig. Om det är någon som skulle behöva tips eller en kurs i sminkning så är det väl jag??

Mitt rum kan beskrivas som:
Min lägenhet. ;)

Mig själv med tre ord:
Social, omtänksam och knäpp. :P 

Jag tränar:

Inte än, men det är väl på gång Bector?

Jag ville bli när jag var liten:
Journalist, ville vara kompis med alla kända.

Nu vill jag bli:
Barnmorska och hoppas på att komma in vid nästa söktillfälle.

Humör just nu:
Lite smått stressad inför tentan på onsdag nästa vecka.

Är det nåt du absolut inte äter:
Sniglar men alla jag pratat med som smakat säger att jag borde?
ALDRIG!!

Hur många kuddar sover du med:
Just nu är det 2 stycken, när B är borta har jag 4!

Morgon- eller nattmänniska:
Natt men skulle vilja ha en normal dygnsrytm.

Sparare eller slösare:
Jag slösar på sånt jag behöver, så det borde inte klassas som slösa utan investera?
Så jag ser det som sparare! ;)

Bästa film:
Edward Scissorhands. Den är så fin! :)
 
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2-3, max 4.

Bio eller promenad:
Varför inte båda?

Är du kittlig:
Vet inte om jag vågar svara på den!

Största svaghet:
Sötsaker.

Det här är jag bra på:
Lyssna, även om jag inte alltid kan hjälpa eller att jag i vissa fall kan låta arg, så vill jag ställa upp om jag kan.

Chips, morötter eller godis?
Morötterna när man ska sluta röka, annars godis.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum) :

Hahah.. Inga kommentarer!!

Kaffe, te eller inget?

Kaffe.. Mmm..!

Har du en besatthet?
Det har jag massor av!!



Nu har ni lärt er lite mer om mig! :)


Kommentarer
Postat av: christina

sv: finalen är på lördag kl 21 :)

2010-05-26 @ 19:41:42
URL: http://kramchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0