Magnum Gold

Nej, det gick inte. Så vi tar det igen imorgon.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är planen att jag ska bli klar med mina restuppgifter i skolan. När jag är klar med dom och veckans uppgift är inskickad då är det tenta hela vägen.

Jag har iofs en del saker planerade under den här veckan med studier. På lördag är det dags att få reda på vem David Larsson är. Är det någon av er som ska gå?

På söndag är det Mors Dag. Får man kanske med mamma på en middag eller liknande måntro?

Annars är det nog tyvärr bara plugg som gäller. Jag längtar till onsdag kl. 13. Då är allt över får vi hoppas på!! :D
Jag vill inte behöva göra en omtenta, det räcker verkligen bara att jag blir godkänd. För att bli det måste jag sätta igång med plugget..

Idag är bland dom sista dagarna att smaka Magnum Gold. Det ska vi göra tänkte vi.

Vi hörs lite senare!
Ha de bäst alla!
Pusspuss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0