Min Stora Dag

Jag har varit för trött dom senaste dagarna, tröttare lär jag bli, det tentaplugg som gäller nu!!

Ikväll blev det ett utkast till mina klasskompisar (har aldrig träffat dem) och efter det blev den en spontanvinare med Tove, Bector och Johanna!
Sånt gillar vi!!

Jag tänte berätta om en idé som jag haft ett bra tag. Egentligen grundade det sig i vad en gammal kollega sa till mig när jag jobbade på Sabis. 
Hon jobbade extra på "Min Stora Dag", stiftelsen som hjälper sjuka barn att få sina drömmar uppfyllda. Många av er vet ju att jag vill bli barnmorska till slut och varför inte börja lite lätt redan nu? (eller när jag börjar plugga är väl planen då)

Jag vill inget annat än att kunna hjälpa, jag älskar barn och oavsett om det kommer vara jobbigt i vissa fall så är det värt det. Att veta att man har fått ett barn högsta önskan att gå i uppfyllselse är värt så mycket mer än något annat känner jag.

Vill du läsa mer om Min Stora Dag klicka på bilden nedan!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0