Mmmm.. Marabou

Idag blir det jobb..
I vanliga fall skulle jag varit ledig imorgon men eftersom att vi har en del att stå in inför studenten så jobbar jag imorgon också - Ledig tisdag.

Jag måste gå och göra mig klar. Min buss kommer om ca 25 minuter.
Jag skriver mer ikväll. Men jag täntke lämna er med ett test jag gjorde häromdagen.

Ni vet ju att Marabou har släppt lite nya smaker på choklad. Vi pratar Kokos och Polka. Jag hade sett fram emot att få smaka dom, jag har letat men det har alltid varit slut. Så, plötsligt, låg båda smakerna framför mig - det fanns ju bara en sak att göra.

SMAKA

Vad jag ger dom för betyg?

Kokosen var ganska god faktiskt.. Det var lite annorlunda med så knastrig kokos i tycker jag. Den var god men ingen fravorit.

Polkan smakade egentligen som vilken annan mintkrokant som helst. Den var också god men inge speciell.



Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; jag fyller den 29 oktober, så det är låångt kvar :/

2010-05-16 @ 12:50:38
URL: http://muffies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0