Norrtälje Trafikskola

En liten rolig grej.
Jag stod på jobbet igår, hade ganska precis öppnat och höll på att fixa och trixa. Får ett sms av A där det står att jag finns med på Norrtälje Trafikskolas hemsida. Så jag går in och tittar och ja - mycket riktigt finns jag med på bild där.

(Klicka på bild för att komma till hemsidan)


Den här bilden hittar ni på hemsidan, det är från den dagen då Becca klarade sin uppkörning. Visst, det här är inte den charmigaste bilden tagen på oss. Men det är lite roligt att den finns med.

I övrigt får ni ursäkta den dåliga uppdateringen igår men jag tror att jag slog rekord igår. Somnade vid 20 och vaknade för kanske en timme sen!

Haha..

Idag pratas det om grillning på dagen. Det låter mysigt tycker jag!
Är du på så kom ut till oss. Det ska tydligen vara varmast i Uppland idag.
*Tack!! Då får jag njuta lite också på min lediga dag*

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0