Ogräset bara växer och växer!

I övrigt är mitt humör hur bra som helst. Vädret går ju inte att deppa till direkt. Enbart om man står instängd på jobbet hela dagen.

Förhoppningsvis kan vi fixa på vår baksida i helgen. Det är just nu fullvuxet med ogräs just nu. Haha..
Det vore så skönt om vi kunde få den delen fixad också, för det är det sista vi har innan allt, i det stora hela, är klart.

Har ni några idéer på vad vi skulle kunna göra med detta?
Jag har tittat lite på utemöbler och vi ska även försöka köpa en grill till helgen. Det ska bli kul att fixa. L kanske kan hjälpa mig, vi ska höra med henne snarast..

Vad ska vi göra av allt det här?
Katastrof just nu! :P









P.S. Hur kommer det sig att varje gång jag vill centrera bilderna så följer även texten med?

-----------------------------------------------------------------------

Jag bara känner att det gärna får ta slut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0