Planen Idag?

Blev en aning sent igår. Men nu är skolan i alla fall inskickad. Kommer nog sätta mig med nästa uppgift så snart jag kan. Det är ju jag som är ansvarig för sista uppgiften. Skönt att få det undanstökat.

Hur ser planen ut idag?
Jag och B ska åka och köpa jord till framsidan, vi ska väl försöka köpa lite blommor och sånt fint också, det ska bli så kul att få allt fixat. Lena kommer hit imorgon och hjälper mig! :D

Annars ska jag bara ta det lugnt och inte göra någonting. Min kväll igår blev inte riktigt som planerat. Så vi får ta igen det ikväll. Eftersom vi funderar på att köpa grill så blir det kanske en invigning ikväll?

Återkommer lite senare, nu tänkte jag unna mig ett bad efter att ha skickat in skolan.

Puss på er..*

Kommentarer
Postat av: Sanne

Nej, har nere marker man inte av det alls, klart att det paverkar mitt jobb, mindre turister som vagar sig hit, men inte annars..



Ni far flyga direkt till Phuket och komma pa gratis elefanttur :)

2010-05-21 @ 13:25:05
URL: http://thaisweetchili.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Haha ok, samma sak här :P Ska på en spelning med mitt band på lördag, men på söndag ska jag bara slappa ;) Sj? :)

2010-05-21 @ 17:26:41
URL: http://tvillingsyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0