Tråkigt Babbel

Det är snart dags för jobbet.
Tänkte bara att jag skulle skriva lite här innan jag åker.

Hoppas att alla hade en trevlig valborg igår?
Det verkar som om alla firade i Uppsala. :)

Jag satt hemma och tog det lugnt efter veckans bravader. Det hade varit väldigt trevligt att träffa alla igår, men jag var så fruktansvärt trött.
Idag ska jag jobba till 17 och sedan blir det ännu en lugnt kväll, med trevligt sällskap och te.

Nästa vecka är det Gaga som gäller och jag måste spara så mycket pengar som möjligt. Så jag följer min budget ganska strikt.

Herregud vad det här var tråkigt babbel. Uppdaterar ikväll igen när jag har lite mer att berätta. Ska fortsätta berätta om Irland också ju. Om ni är intresserade av att veta?

Puss på er..*

Kommentarer
Postat av: minica

Sv: Hej tack så mkt :)

En design från mig brukar ligga på 100 kr ungefär om den inte är så avancerad. Då får du bestämma helt själv hur den ska se ut :)

2010-05-01 @ 12:30:04
URL: http://minica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0