Tröttlök

Idag har jag inte orkat skriva så mycket här. Efter 3 timmars sömn inatt gick jag upp klockan 6 och var på jobbet klockan 8 för möte med ledningen.
Intressant? Ja..
Nödvändigt? Jag skulle nog prioriterat annorlunda.

Dagen fortsatte med mycket, mycket att göra i butiken. Jag tror inte att jag och J satt ner någon gång under dagen om vi inte räknar med lunchen.

Jag kom hem efter nästan 11 timmar på jobbet, då jag skrev mitt lilla inlägg om att jag behövde komma hem, och la mig i sängen. Det var nog det bästa jag gjort på hur länge som helst.
Föll in och ut ur dvala.

För att sammanfatta då: jag har haft så mycket idag, så jag tänker inte ens försvara att jag har varit okontaktbar.

J: Vi gjorde ett sjukt bra jobb idag. Go Us!

NU?
Ska jag sova, butiskbesök imorgon så sängen kallar. Tänkte koka mig lite te och lägga mig i sängen och somna framför tv:n. Kanske får med mig mannen min, men han sitter vid sin dator och pluggar nu.

Borde jag också göra men vet ni vad?
Inte idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0