Smaskig Drink i Solen

Just nu vill jag bara ha semester.
Jag vet att jag var bortrest för bara några veckor sedan men man kan ju inte sluta längta till i sommar.

Om bara några veckor är det midsommar och jag längtar hur mycket som helst. Vi ska ut till landet (Norrtälje) och fira med B's familj. Vi har under dom senaste 3 åren firat på varsitt håll eller tillsammans med kompisar. Nu blir det med familjen. Ska bli så mysigt.

Tisdagen efter det (om 5 veckor) är det dags för Grekland. Jag längtar!!
Det känns lite konstigt för det är första gången som jag åker bort från B en längre tid. Han har varit iväg med sina kompisar men det har inte blivit så att jag har åkt.
Nu, plötsligt händer det! ;)

Jag vill bara ligga där på stranden med en drink i handen! ;)
Solen ska skina och jag vill bli brun!

Jag jobbar på Beach 2010!!



Det här är vi om 5 veckor!


Kommentarer
Postat av: johanna

du och jag mot världen babe :) <3

2010-05-16 @ 23:43:06
Postat av: Sanne

Sv: Yes jag jobbar här nere, ser att du varit på Phi Phi, vart har du mer vart?

2010-05-17 @ 02:50:57
URL: http://thaisweetchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0