Lista

Vem ringde du till senast?
Min Sambo

Vem ringde senast dig?
Johanna

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
"Kom ner till Väsby Centrum och skänk pengar till barnen i Sudan! :)"

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Becca

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
"Oooj va sköööönt - du behövde nog den sömnen! Hehehe jo de gick bra haha fick låna mammas bil ;) Kram! Ses på fredag eller lördag? Jag jobbar då nämligen:) Kraaaam"

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
"Det hade jag gärna gjort om jag inte jobbat! Hoppas ni fick in lite pengar! :)"

Har du några utkast?
Nej

Vad har du för bakgrundsbild?
Jag har en från mobilen

Senaste låt du lyssnade på?
Country Grammar - Nelly (Spelades på bussen till Sollentuna)

Vad har du för ringsignal?
En från mobilen

Vem är din 20:e kontakt?
Carro

Hur länge har du haft din mobil?
Sen förra året, nästan precis ett år faktiskt

Hur mycket pengar har du på din mobil?
Abonnemang

Vad står det i ditt 20:e mottagna sms?
"Gick det över?"

Ringer eller smsar du helst?
Båda tror jag. Ringer gör jag när jag inte orkar skriva, eller tycker att det kommer gå åt onödigt många sms för att förklara något. Messa är å andra sidan det jag svarar mest på tror jag. Missar ju alltid alla samtal.. Hehe..


Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Tack så mycket! :)

2010-05-19 @ 22:47:10
URL: http://yvlima.blogg.se/
Postat av: Lexi

Mmm det är jätte kul =) Är inte din kille så sugen på bröllop än?

2010-05-19 @ 23:05:38
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: marre

Fint :) har du bilder i bloggen därifrån? :)



Jag ska vara i Alanya 5 månader till att börja med, sen får vi se hur det blir efter :) kanske inte vill åka hem alls?! :P

2010-05-19 @ 23:32:41
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jag ska bara hem på semester så jag kommer tillbaka 16 juni, inte så länge.



Jag har mest rest i Thailand, Koh Lanta, Phi Phi, Khao Lak, phuket, Koh Samet, Koh Samui, Koh Chang, Bangkok, Khao Sok. Listan kan göras lång. Annars har jag faktiskt inte varit i Europa så mycket, Egypten, Grekland, Irland typ. Vart du har du mer vart?



Ja de är supersöta de nallarna, jag har nog ett par där hemma, från något ex.

2010-05-20 @ 02:55:02
URL: http://thaisweetchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0