Får se hur det blir till slut

Idag har jag inte skrivit så mycket. Det har varit full rulle ute på uteplatsen!
Jag är så trött nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Det har helt klart varit värt det, L har hjälpt mig hela dagen och det är jag otroligt tacksam för!

Jag menar allvar när jag säger att vi har gjort om hela uteplatsen, folk som har gått förbi säger att det har blivit så mycket trevligare - och då ser man istort sätt bara jord just nu.

Det ska bli spännande att se hur allting växer fram nu under några veckor. Jag har planterat så mycker grejer så det är inte klokt.. 

Hoppas verkligen att det blir lika fint som jag vill i slutändan!!



 
Kommer ni ihåg hur det såg ut innan vi satte igång?


Det här plus lite till köpte vi för att kunna fixa där ute.



B och hans mamma



Förhoppningsvis blir det en fin grön vägg här med blommor



Såhär såg det ut när jag gick in för dagen.

Hoppas att det är laddat för vin och grill när allt är klart. Det kommer bli så mysigt.


Kommentarer
Postat av: angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja det är nog rätt svårt att missa den biten ;P

2010-05-22 @ 22:53:48
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej och tack för din kommentar i min blogg :) Näeee, jag har inte gjort den själv. Jag har iofs gjort headern själv, men bakgrunden har jag hittat på internet..så jag kopierade bara in en kod i designmallen, voila!



Vad duktiga ni har varit med trädgården!

2010-05-23 @ 00:02:52
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Emilie

Du har en kjempe fin blogg:D

Kommenter gjerne tilbake <3

2010-05-23 @ 10:56:43
URL: http://www.miillimus.blogg.no
Postat av: Glasse

Ser toppen ut. Verkar som ni har gjort ett JÄTTEJOBB men det är det nog värt. Tänk på alla sköna grillkvällar som jag får komma på!!!!!!!

2010-05-23 @ 12:39:01
Postat av: nella

Hello! ;d

Jag tänkte vara snäll & dela ut gratis bloggdesigner till alla de som vill ha, innan jag börjar ta betalt för de :)

Men för att det här inte ska bli någon lång och jobbigt reklam kommentar så räcker det med att du skriver tillbaka om du är intresserad ( i inlägget "Delar ut gratis blogg designer!"), så får du mer info då :)



Kram

2010-05-23 @ 15:45:17
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0