100 frågor!

SENASTE:
1. Dryck: En öl ute på korgen
2. Telefonsamtalet: B angående hans kort
3. SMS: Johanna
4. Sång du lyssnade på: Party in the U.S.A
5. Gången du grät: Antagligen när jag tittade på någon film senast.. Hm.. Ingen koll på tid eller så..

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Dejtat, hur menar du då? För om du bara menar samma person, under två perioder så ja! 
7. Har någon varit otrogen mot dig: Jag tror inte att jag vet om sånt.. Det är väl det som är meningen?
8. Varit kär: JA!
9. Förlorat någon speciell person: Älskade Farmor
10. Varit deprimerad: Mm..
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Absolut!

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Ja, mycket riktigt!
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej, det har jag inte..
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Eftersom att jag skrattar åt det mesta, så har jag antagligen det!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, en person som fått mig att förstå att ärlighet varar längst!
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Utan tvekan! Samma som ovan!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Samma som ovan!
21. Pussat någon: Min sambo!! 

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Addar inga jag inte känner.
23. Hur många barn vill du ha: 2-3 max 4
24. Har du några husdjur: Två katter!! Underbara!!
25. Vill du ändra ditt namn: Inte idag men tankten har funnits där.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var ute på middag med närmsta kompisarna och sedan blev det utgång!
27. Vilken tid vaknade du idag: 12.09! Wooops!
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Pluggade
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: Nej, inte vad jag kan komma på nu.
30. Senaste gången du träffade din pappa: För två veckor sedan?
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nej.
32. Vad lyssnar du på just nu: Riverside
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Kommer inte ihåg men jag har pratat OM en Jens!
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag måste fortsätta plugga imorgon!

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Sanna.
38. Stjärntecken: Vattuman.
39. Kille eller tjej: Tjej.
40. Grundskola: Södermalmsskolan.
41. Gymnasie: Kärrtorps Gym.
42. Högskola: Inte än..
43. Hårfärg: Mörkt med ljusa slingor, är på väg att bli blond igen!
44. Långt eller kort: Mellan?
45. Längd: 161 cm.
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är så knäpp!
47. Piercings: Hade en i naveln men inte längre.
48. Tattoos: 1.
49. Höger eller vänster: Väster.

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Ingen.
52. Piercing: Öronen.
53. Tatueringen: The one and only: Risk Leads to Greatness.
54. Bästa vän: Maya.
55. Sporten du spelade: Räknas dans in här?
56. Husdjur: Undulat: Citrus.
57. Vaccination du minns: 2 av 3 twinrix... Missade den 3:e! Typsikt! 
58. Konsert: Westlife
59. Förälskelse: Zac Hanson.
60. Alkohol du drack: Vin.

JUST NU:
61. Äter du: Ingenting.. Mitt i natten ju!
62. Dricker du: Vatten.
63. Är du på väg att: Lägga mig.
64. Lyssnar du på: Lady Gaga - Telephone. 
65. Väntar du på: Inget speciellt.

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Klart jag vill! Se svar ovan!
67. Vill du gifta dig: Ja, det vill jag.
68. Karriär i åtanke: Barnmorska är väl planen!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Båda.
71. Kortare eller längre: Längre.
72. Yngre eller äldre: Spelar ingen roll.
73. Romantisk eller spontan: Kombi!
74. Snygg mage eller snygga armar: Armar.. Men mage är fint det me!
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
76. Känslig eller inte: Känslig måste man vara på någon nivå.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande-tjej är vad jag är.
78. Bråkstake eller tveksam: Förstår inte frågan!! Man kan väl vara en tveksam bråkstake?

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja.
80. Gjort något sjukt spontant: Ja.
81. Tappat glasögon eller linser: Nej, eller jo.. För jag hittade inte glasögonen en dag då jag behövde dom!
82. Haft sex på första dejten: Nej.
83. Krossat någons hjärta: Tror det!
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja.
85. Har du blivit arresterad: Nej, duttig flicka!
86. Dissat någon: Ja.
87. Gråtit när någon dött: Vad är det för fråga! Ja!!
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Försöker.
90. Mirakel: Ja.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja, någonstans. Det behövar inte visa sig direkt.. Svårt att förklara!
92. Himlen: Ja..! Men rulltrappan och hela köret!! ;)
93. Tomten: Nej.. Men har gjort!
94. Att kyssas på första dejten: Det brukar inte leda till ett förhållande då!
95. Änglar: Ja..! Jag vet några!

SVARA ÄRLIGT:
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja absolut.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina nära och kära!
100. Att posta det här är din 100 sanning: Jaaa..!!

Kommentarer
Postat av: TUVASNUVA - EN GRÄSTUVAS VARDAG :D

kul! :)



sv: Det är inte jag på bilden, så vet tyvärr inte! ;)

2010-05-30 @ 21:17:33
URL: http://tuvasnuva.blogg.se/
Postat av: J. -17 och gravid

Var med och gissa när mitt barn föds, alla får länk.

Direktlänk till inlägget: http://alwaysthai.blogg.se/2010/may/gissa-datum.html#comment

2010-05-30 @ 22:29:05
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: J. -17 och gravid

Sv: Ja, oftast så kmr de efter beräknat datum, men man vet aldrig :)

2010-05-31 @ 07:20:16
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0