Wanted

Huvudvärk...
Men snart är det över. Får jag bara in den här sista restuppgiften idag så kan jag börja fokusera på tentauppgifterna!

Kommer vara skönt att komma hemifrån en stund, man orkar inte sitta och plugga hela tiden. Jag får inget gjort om jag tvingar fram det på det sättet.


---------------------------------------------------------------------------------------

Idag blir det kvällsunderhållning. A och jag ska gå på Wanted's föreläsning. Kommer ni ihåg boken jag recenserade för en kort stund sen? Jag är Wanted - Alias David Larsson

Nu är det dags att få träffa mannen bakom boken. Ikväll är det dags och det ser jag fram emot.


Är det någon mer som ska se hans föreläsning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0