119

Om jag har saker att berätta för er! :)

Jag och J var och såg Harry Potter i Vällingby (den mysigaste bion). Det går ju inte att vänta längre - filmerna är ju ett måste att se. 
Då filmen hade premiär i veckan och det är en så stor film så var det två män från biografen som skulle presentera filmen innan. Dom pratade lite om den och drog självklart reglerna för att se film (ska ni på toa går ni dit och efter går ni dit, stäng av mobilerna etc..)

Mannen på scen:
Innan vi börjar tänkte vi att vi skulle lotta ut några fin fina tröjor till er i publiken.
Den anndra mannen på scen: (håller upp en Tron tröja så att alla ska se)
Mannen på scen: Den vi ropar upp får komma hit upp och hämta sin tröja.
J: Läser dom upp mitt nummer får du gå upp. Jag vägrar.
Jag: Det är ingen fara, det skulle inte förvåna mig om dom läser upp mitt nummer. Jag har 119 så du behöver inte oroa dig! (säger det med sarkasm)
J: Haha..
Mannen på scen: Då börjar vi hela utlottningen med stolsnummer - 119!
Jag: *asgarv* Vad var det jag sa?! (Första tanken som slåg mig: Aaah... Shit.. Måste jag tränga mig ut igen??) När jag ställer mig upp klappar alla och visslar och har sig.
Killen på nummer 117: Shit mannen.. Du var bara ett nummer ifrån!!
Min första tanke - du kan få den om du vill!

När jag sedan kommer fram till scenen säger den andra mannen - Åh, va lyllo dig!

Självklart var det roligt, men lite snopet att man är den första som ropas upp!
Det kanske ligger lite i generna ändå. Det här med att vinna saker, eller vad säger du mamma??

Jag älskade filmen, däremot tror jag att det kan vara svårt att förstå den om man inte har läst böckerna innan. Men jag tyckte att dom hade fått med en hel del detaljer som kan vara bra att veta om man då inte har läst böckerna! :)

Säger bara att jag inte kan vänta till att få hela upplösningen med nästa film!

Har ni sett Harry Potter än?
Vad tyckte ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0