6-8 år!

Jag hade en jättetrevlig stund min syster, bror och deras vän E.

Som skrivet i mitt förra inlägg, så kan jag inte ens komma ihåg hur länge sedan det var jag träffade Lillebror. Vi konstaterade nu att det var 6-8 år sedan. Det är ett bra tag!

Tråkigt nog behövde Lillebror åka hem till Götet - men det vore roligt att ses snart igen.

Jag: Vi måste ses snart igen.. Kanske inte om 6-8 år!
Lillebror: Nej, vi kan ju kanske försöka korta ner det till 4 istället!

Haha.. Klockrent..!
Men sant. Fast jag tycker iofs att 4 år är ganska länge det me! :P

Efter att han och E gått satt jag och Jojo kvar en stund till. Hur mysigt som helst. Det är skönt att veta att vi fortfarande har en stark vänskap kvar trots det att vi faktiskt inte heller har haft en så tät kontakt på ett tag!


Lillebror, jag lånade denna av dig. Det är bara att säga till om jag ska ta bort den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0