Dag 01 – Presentera Mig Själv

Hej!

Jag heter Sanna och är 23 år, snart 24. Bor tillsammans med min sambo B (vill inte skriva hela namnet av olika anledningar) och våra 2 katter ca 20 minuter utanför Stockholms innerstad. 


Jag är en ganska glad tjej som jobbar på Gallerix. Där har jag jobbat sedan 2008 och trivs bra där. Jag har trevliga kollegor och gillar mina arbetsuppgifter. Har ni vägarna förbi Kista är det bara att titta in och säga hej.
Jag tycker samtidigt om att träffa mina vänner på antingen en fika eller varför inte lite god mat. Ibland är det inte bara det att maten är god som gör en middag, utan även sällskapet. :)


Jag tycker också om att resa - det har blivit en del av mig då jag började resa ganska mycket som ung. När jag var 10-11 hade jag varit i 13 länder om man räknade med Småland. ;)
Så det säger ju kanske en hel del. Både om mitt resande och även om mina geografiska kunskaper vid den åldern! :P
Bara i år har jag redan hunnit med tre resemål. Hade dock inte klarat det utan er. :)

 

Irland


Grekland


Säger sig självt - London


Jag hoppas att det är lite bättre med det idag då min dröm är att komma in på en KY-utbildning för att bli en Resekonsult. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen på det här! :)

I övrigt så tycker jag om att skratta - ett skratt förlänger livet - livet har bara börjat för mig och jag har massa som jag inte har hunnit med än. Jag behöver så långt liv kan jag få då jag inte vill missa någonting av det jag vill göra!

Kommentarer
Postat av: Filip

Kul Sanna :)

Jag ska följa dig här :)

2010-11-30 @ 15:14:23
Postat av: Sanna B

Haha.. Ja, det får du ta och göra! :P

2010-11-30 @ 17:16:53
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0