Dags Att Sätta Stopp!

Jag vet inte varför det är som det är, men vissa perioder har jag verkligen ingen rolig hy. Om det beror på stress, luften, vad jag äter eller om det är den tiden på månaden, det kan jag inte alltid svara på.

Men jag har sedan nästan ett år tillbaka funderat på om jag inte ska prova Proactive. Ni vet den produkten som alltid visas på tv?
Jag har en kompis som använder (eller har använt) dom produkterna och hon är hur nöjd som helst.
Varför inte pröva själv, tänkte jag?

Så nu har jag beställt även ett startpaket och väntar med spänning på att få se resultat. Det blir en del saker som kommer trilla ner i brevlådan den här månaden. Vad roligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0