Deathly Hallows

Det slog mig idag att den nya Harry Potter filmen har premiär om ca två veckor. 16 dagar för att vara exakt. Den vill jag ju självklart se men innan jag gör det, känner jag att jag borde läsa boken en gång till. Det var så länge sedan jag läste den så jag kommer ju inte ihåg allt som man borde komma ihåg.

Problemet är att jag inte hittar boken. Vi har ju packat upp alla lådor med böcker som vi har haft uppe på vinden men jag hittar inte den boken. Jag måste kolla igenom mina lådor som ligger i skyddsrummet nu. Sen även ta en sväng förbi pappa. Han sa att jag kanske hade några lådor kvar hemma hos honom.

Är det fler än jag som längtar till premiären av Harry Potter and the Deathly Hallows?


Kommentarer
Postat av: Ctina

Heh, största harry potter-fanet har vi här!



Jag har läst alla böckerna minst 5 gånger, den första har jag dock läst 9 gånger. haha.. Jag ÄLSKAR harry potter. Världens bästa känsla :D

2010-11-02 @ 20:11:23
URL: http://ctiinaa.blogg.se/
Postat av: swanin

Jag har längtat på den filmen sen 6:an kom ut på bio, så den filmen är riktigt efterlängtad

2010-11-05 @ 13:54:47
URL: http://swanin.pippibears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0