Får Se Om Min Blir Lika Fina

Ja, idag är det dags att göra lussebullar. på söndag är det första advent och trots det att jag jobbar så slutar jag kl. 17 och hinner verkligen ha lite adventsfika antingnen hemma hos mig eller någon annan! :)

Så idag ska jag hinna baka, det är bara idag jag har på mig. Annars jobbar jag ju en hel del och på fredag blir det utgång.
Så som sagt, idag måste det bakas och sedan ska jag slå in lite presenter. Hoppas att den kommer att uppskattas! :)
Det betyder att jag måste köpa inslagspapper när jag åker till centrum. Glömde att köpa det från butiken igår jue!

Idag ska det bakas igen!
Tror ni att jag kan få ett sånt här resultat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0