Fredagsmys = Tjejkväll

Kvällen har varit mycket trevlig.
Det bjöds på middag hemma hos J (som jag var med och lagade) men tack så jättemycket för god mat!!

Hade det inte varit för att jag ska jobba imorgon (även om jag börjar kl. 16) och allt jag vill hinna fixa hemma inför advent så hade jag följt med ut. Men jag hoppas att ni hade det lika trevligt som jag hade!

Nu ska jag sova så jag hinner köpa hem det sista inför mitt pyntande och sedan måste jag iväg till Kista och kolla jeans innan jobbet. Alla mina byxor har nu gått sönder! Tack!!!

 

Här kommer ett smakprov på Sarah Dawn Finers julskiva Winterland.

Denna låt finns med - What A Wonderful World

 

 

Natti på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0