Har Några Idéer

Nu ska jag göra mig klar och åka in till Kista. Känner att jag vill titta lite mer, jag har några idéer som jag måste kolla upp. Sen har jag en sak till som jag ska köpa och sen slå in.

Ja, jag vet ju att om jag kommer hem med mer julgrejer så kommer B att få spel. Men jag har sagt det tidigare och jag säger det igen - Julen är stor för mig.
Har pratat med min syster om att tvillingarna ska få komma hit så vi kan baka pepparkakor och julmysa någon helg snart. Det skulle både jag och dom tycka var roligt!

Så fixa det sista och sen iväg till Kista.
Vi kanske ses där?

Pussa..*

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: Oj, vilken förändring :o Hon var ju riktigt söt!

2010-11-17 @ 14:12:15
URL: http://matiildablom.blogg.se/
Postat av: Prettyjunkie

sv; Härligt, det är bara bra med mig. Göra idag?

Kramar <3

2010-11-17 @ 21:36:31
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0