Helgen Har Mycket Att Bjuda På

Det är ju något skumt med min blogg. Jag skrev ett inlägg igår som inte kommit upp, men det står klart och tydligt att det är publicerat?!

Hur som helst, igår när jag kom hem (J var med mig) så lagade vi mat. Det som stod på menyn var pappas currysoppa. Jag hade gärna lagt ut receptet här, men i och med att det blivit lite av ett familjerecept så ska jag bara kolla med papsen om det är ok att jag lägger ut det. :)

Den här helgen har mycket att bjuda på och det ser jag fram emot. Inte minst att få umgås med B!
Skriver mer senare! :)

Pussa..*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min brukar göra exakt likadant. Gå in på inlägget och publicera igen. Då funkar det.



2010-11-19 @ 13:49:17
URL: http://thelifeofsandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0