Julyran Sätter Igång På Riktigt

Inför första advent vill jag få upp en del julpynt. Först och främst adventsljusstaken och det jag saknade var självklart mossan. Så när jag vaknade idag åkte jag iväg till Rusta och köpte mossa samt lite små prydnader till ljusstaken.

På väg ut till kassan snubblade jag över en jättefin ljuslyckta som jag inte kunde stoppa mig själv från att köpa. Först tänkte jag att man skulle kunna ha den ute på uteplatsen. Men jag är inte helt säker på om den tål det. Så jag ställde den i hallen istället.

Vilket varmt välkomnande man kommer få när man kommer hem en kylig kväll eller när vi bjuder över gäster!


Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Jätte fin lyckta...



Kram Gurkiss

2010-11-27 @ 19:15:31
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0