Kan Hon Så Kan Jag

Det som var så inspirerande var en blogg jag hittade om en tjej på 21 år som är en ensamstående tvåbarnsmamma, en dotter på 6 år och en son som fortfarande är bebis. Hon har bott utomlands men är nu bosatt i Sverige. Hon är mammaledig för stunden men är egenföretagare annars.

Detta var lite inspiration för mig då jag som snart är 24 faktiskt börjar inse att vill det så går det, det gäller som sagt, att man lägger fokus på det man vill uppnå och så håller man sig till det målet.

Jag sitter inte alls i hennes stituation - men jag blev sjukt inspirerad och jag kommer nu verkligen lägga fokus på det jag vill åstakomma. Hoppas bara att uttagningen, som iofs är i höst, ger mig det svar jag vill ha.

Ju mer jag peppar inför borde väl kanske öka mina odds?

Vill ni också läsa om Denize - Klicka här!

Nu blir det bad, sen dags för sängen. Sov inge vidare inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0