Lider Mot Sitt Slut

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag ser fram emot att få sätta musik i öronen på väg hem. (det är mitt sätt att koppla av efter en dags arbete)
Imorgon tar jag bilen till jobbet då jag ska hämta pappa på arlanda efteråt. Han har varit i Kina i drygt 2 en vecka. Pratade med honom idag och han verkar har haft det hur bra som helst. Får se om han lyckats hitta någon jacka till mig.

Jag har tydligen ingen koll på vad det är för dag, då jag har gått händelser lite i förväg här på jobbet men lite vila på det här kommer göra susen. B är och tränar med sin kompis så vi kommer nog komma hem ganska samtidigt ikväll. Det kanske blir lite mer X-files då?

Eller varför inte How I Met Your Mother!?

Kommentarer
Postat av: Prettyjunkie

Fin blogg :)

allt bra med dig?

kramar

2010-11-16 @ 21:55:23
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0