Mitt I Bullbaket

Det var inte små bullar. Jag hoppas att dom blir lika goda som jag hoppas att dom ska bli. Glömde dock att ha i den viktigaste ingrediensen - kademumma. Men det får gå ändå..

Jag har kunnit med en hel del idag. Känner mig hyggligt nöjd.
Är dock en aning trött. Det känns inte rikgit som att jag hinner bli pigg innan jag blir trött..!
Kan det bero på sömnbrist eller vitaminbrist?

Jag hopaps att jag kommer få svar på det!
Det har inte med mitt kaffedrickande att göra i alla fall, för jag har dragit ner avsevärt mycket på mitt kaffe. Känns lite obehagligt.

Men nu måste jag rusa, katterna är på mina bullar som håller på att jäsa!

Visar resultatet senare! :)

Pussa..*

Kommentarer
Postat av: Cassandra Boman

Nu startar jag en ny tävling på min blogg där ni kan vinna en bloggfråga inbjudan!!



Det går till såhär... Ni komenterar detta inlägg och skriver att ni är med och era namn, e-post adress och bloggadress så kommer jag att lotta ut vinnaren på fredag =)



Lycka Till!!

2010-11-10 @ 17:23:58
URL: http://caassandrabomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0